さんぽ 24+2's walk

外から、なんだかにぎやかな声がする…、
近づいてくる…、
と思っていると、
Cheerful voices of children from the outside are getting closer?

ピンクの帽子をかぶったこどもたちが、
手をつないで、列になってやってきました!
24 children with pink caps arrived at the entrance of BIGLABO!
2 teachers were taking care of them.

「お天気がいいので、散歩にきました」
と、先生。
ビッグラボにきたことのあるひとたち、はじめてのひととも、
あくしゅしたり、あいさつしたりしました。
'It is so sunny day so we came here' by the teacher.
I was busy to shake hands with little friends I have ever met here and say 'Hi' to new friends.

木造校舎では、なかなかたのしかったようです。
こども工作室では、先生が電子ピアノを弾いてくれました。
They enjoyed walking through the old school building.
At the Craft Room for Children the teacher played the electric piano for children.

おわかれのとき、どんぐりをもらいました。
ありがとう。
こどもさんからのプレゼント、嬉しいです。
A boy gave me a nut.
Thank you. I like gift from children.

また、あそびにきてくださいね。
We are looking forward to seeing you all here!